Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2008

Βάρβαροι


Μέχρι σήμερα ήξερα για τη Σούπερ Τρίτη των υποψηφιοτήτων για τα αμερικανικά κόμματα.
Μάθαμε και για την εγχώρια Σούπερ Πέμπτη...
Σούπερ Μάρκετ είναι το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό...
Λέτε να υπάρχουν βάρβαροι ή τζάμπα τους περιμένουμε;

_______________________________________________

— Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;

Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.

— Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μια τέτοια απραξία;

Τι κάθοντ’ οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;

Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.

—Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη, και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;

Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί τον αρχηγό τους.
Μάλιστα ετοίμασε για να τον δώσει μια περγαμηνή.
Εκεί τον έγραψε τίτλους πολλούς κι ονόματα.

— Γιατί οι δυο μας ύπατοι κ’ οι πραίτορες εβγήκαν σήμερα με τες κόκκινες, τες κεντημένες τόγες· γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσους αμεθύστους, και δαχτυλίδια με λαμπρά, γυαλιστερά σμαράγδια· γιατί να πιάσουν σήμερα πολύτιμα μπαστούνια μ’ ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλιγμένα;

Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
και τέτοια πράγματα θαμπώνουν τους βαρβάρους.

—Γιατί κ’ οι άξιοι ρήτορες δεν έρχονται σαν πάντα να βγάλουνε τους λόγους τους, να πούνε τα δικά τους;

Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
κι αυτοί βαρυούντ’ ευφράδειες και δημηγορίες.

— Γιατί ν’ αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία κ’ η σύγχυσις.
(Τα πρόσωπα τι σοβαρά που εγίναν).

Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ’ η πλατέες, κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;

Γιατί ενύχτωσε κ’ οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ’ τα σύνορα,και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.

______
Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις.


_________________________________________________


Θέλουμε κι άλλο να πάμε κάτω, όπως τα είπαμε boutsoukas...
Δυστυχώς
Κι οι (άλλοι) βάρβαροι μόνο λεφτά μπορούν να φέρουν
Αυτά δεν μπορούν να μας σώσουν όμως
Μόνο να κρυφτούμε (κι άλλο) θα βοηθήσουν
Δεν είναι η ανάγκη μας αυτή

Να θυμηθούμε, να κινηθούμε, είναι η ανάγκη
Πεθαίνουμε
Κι ας είναι η αγάπη που μας έχουν αστείρευτη
Χαζοί δεν είναι, πια μας ξέρουν
Εμείς δεν γνωρίζουμε πια τι είμαστε
Εμείς είμαστε οι βάρβαροι

Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2008

H Aλλαγή έρχεται...

.
.
Οι Γάλλοι είναι εξοργισμένοι με τις τελευταίες γυμνές φωτογραφίες της Carla Bruni... διότι τη γκόμενα του Sarkozy την προτιμούν με μεγαλύτερα βυζιά.
.
.
Κάτι σα τη Laeticia Casta να πούμε!
.
.
P.S. Αυτά είναι προβλήματα, όχι το ΘΕ.ΜΑ. και το "πήδημα" του χοντρού...
Πόσο πίσω είμαστε!

Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2008

Παραιτήθηκε από ευθιξία!


(τέτοιον τίτλο μόνο σε blog μπορεί να διαβάσετε!)

Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2008

Italian style...

21/1 21:40
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΠΡΟΝΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΥΠ. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
naftemporiki newsroom

Εδώ λέτε να τη γλιτώσουμε;

P.S. μη πλανάσθε ότι η Ν το έγραψε αυτό για τον κομιστή...

Information-Disinformation-Filtering (update)

.
.

.

καταπληκτική επάνοδος!

.
P.S. ειδησιογραφικό με έμφαση στα χρηματο-οικονομικά νέα έγραψε:
Τι είπε ο Ρουσόπουλος για Ανδριανό
Για πρώτη φορά, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Θ. Ρουσόπουλος, παραδέχτηκε στη συνάντηση με τους δημοσιογράφους, ότι ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του Πρωθυπουργού, Γ. Ανδριανός, κατονόμασε ως κομιστή του επίμαχου DVD τον Θέμο Αναστασιάδη.
http://www.euro2day.gr/articles/149125/

.
Το in.gr στο rss πότε θα το βάλει; Αφού δούμε τις βραδινές ειδήσεις;
Νόμιζα ότι με το internet είχες γρηγορότερα τις πληροφορίες...
Ειδικά εάν στηρίζεις το πράσινο ήλιο θα ήθελες να κάνεις τον αντιπαλό σου ..ρόμπα!

(update)

Είδα μικρό απόσπασμα από την ενημέρωση Ρουσόπουλου. Δεν κατονόμασε τον Θέμο, είπε πράγματι ο Ανδριανός δέχτηκε το DVD από δημοσιογράφο. Ποιοι δημοσιογράφοι κλήθηκαν από τον ανακριτή; Ο Θέμος!

Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2008

Hangover


Υπάρχουν πολλών ειδών hangover τα περισσότερα από τα οποία έχουν εξερευνηθεί κατά τη διάρκεια της προηγούμενης δεκαετίας.

Το σημερινό μπορώ να πω ότι είναι από τα επιθυμητά, της καλύτερης κατηγορίας...

Μικρής κλίμακας πονοκέφαλος που όμως δεν θέλω να μου φύγει, πολύ καλές αναμνήσεις από τον χθεσινό γάμο του κουμπάρου, φανταστική χαλάρωση στη θαλπωρή του σπιτιού... Δεν λείπει τίποτα!

Καιρό έχω να πετύχω τέτοιο hangover...

Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2008

Κάποιοι αλλάζουν, εμείς;


"Ολοένα και περισσότεροι θεωρούν ότι η ελληνική κοινωνία τυλίγεται περισσότερο στο βούρκο..". Είναι μια διαπίστωση που καθημερινά αποκτά και περισσότερους υποστηρικτές.
Εμείς ψάχνουμε τον πάτο - άν υπάρχει...
(το περασμένο καλοκαίρι μας έδειξε ότι δεν υπάρχει!)

Κάποιοι άλλοι θέλουν να πάνε μπροστά!

Μιλάμε ότι ένας εκ των αρχηγών της Εθνικής Ομάδας ποδοσφαίρου θα συνεχίσει την καριέρα του στην Τουρκία, σε άκρως ανταγωνιστική ομάδα και μάλιστα με "χοντρό" πακέτο.
Οι Τούρκοι αναγνώρισαν την αξία του Έλληνα μέσου και τον θέλουν...

Από ότι διάβασα, δεν είναι ο πρώτος που το επιχειρεί. Ο πιο γνωστός ποδοσφαιριστής που δοκίμασε και στις δύο πλευρές του Αιγαίου ήταν ο Νίκος Κόβης, παλαίμαχος και του Παναθηναϊκου με καταγωγή από Κωνσταντινούπολη και γνώστης της τουρκικής. Και ακόμα τρεις που δεν τους θυμάμαι.

Οι Τούρκοι προσπαθούν να βγουν από το βούρκο τους, εμείς;

προσωπικο site: http://www.aggelosbasinas.gr/

Τετάρτη, 16 Ιανουαρίου 2008

Τι γίνεται στα λιμάνια (updated)

Πάντοτε η υπάρχει η θεωρία της προβοκάτσιας...
"Η Κυβέρνηση επιδιώκει να στρέψει τους προβολείς της δημοσιότητας από τα κρίσιμα"...
Το έχουν κάνει όλοι όσοι εγώ θυμάμαι...

Ποιο θέμα είναι που "καίει" - και πέφτει και ξύλο - τις τελευταίες μέρες;
Η ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσ/νίκης - ΟΛΠ.
Επεισόδια μεταξύ απεργών και δυνάμεων των ΜΑΤ στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Ωστόσο, το ΔΣ του ΟΛΘ ενέκρινε τη διακήρυξη του διεθνούς δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού για την 30ετή παραχώρηση του ΣΕΜΠΟ της Θεσσαλονίκης. Σε αυτή ορίζεται ότι ο ιδιώτης που θα αναλάβει το ΣΕΜΠΟ θα φέρει επενδύσεις 280-300 εκατ. ευρώ, εκτεταμένη διεθνή εμπειρία και ένα «σημαντικό ετήσιο αντάλλαγμα ενοικίασης». Ακόμη, θα δεσμευτεί -μεταξύ άλλων- για ίση μεταχείριση όλων των ναυτιλιακών γραμμών (common user) και προστασία εργασιακών δικαιωμάτων και περιβάλλοντος.

Άλλη μια ιδιωτικοποίηση που ο ιδιώτης πληρώνει για να του παραχωρηθεί η υποδομή...
Η διαφορά τώρα είναι ότι πρόκειται για έτοιμη υποδομή, όχι για την Αττική Οδό που ..θα φτιαχτεί και θα κονομήσει...

Αυτό νομίζω ότι είναι και το θέμα.
Αντί ο ενδιαφερόμενος ιδιώτης να τα "χώσει" και να αγοράσει μια περιοχή όπου να κτίσει ένα νέο λιμάνι και να το εκμεταλλευθεί, αγοράζει την έτοιμη...

Μήπως η έτοιμη υποδομή φυτοζωούσε;
Μήπως, ήταν ζημιογόνα;
Μήπως, τα επόμενα χρόνια θα έπεφτε η κίνηση και θα τους πιάναμε "κώτσους";
Δεν νομίζω...

Θυμάμαι την τελευταία μεγάλη "απεργία" στα λιμάνια: οι υπάλληλοι απείχαν από την υπερωριακή απασχόλησή τους με συνέπεια να φρακάρει το εγχώριο σύστημα διακίνησης...
Θυμάμαι και τις επενδυτικές προοπτικές που έγραφα για τον ΟΛΠ κυρίως, σχεδόν ένα χρόνο πριν...

Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν...
Αντί να πουλήσουμε, κάνουμε δώρα...

P.S. η "Μπάρμπαρα" Φάνη φαίνεται ότι έχει πάρει σοβαρά τον ρόλο της και είναι σε συνεχή meetings με τους εμπλεκόμενους με το ασφαλιστικό φορείς, διεξάγωντας τον κοινωνικό διάλογο... Θα βγει κάποια στιγμή κι ο Πρωθυπουργός στο βήμα της Βουλής και ..τέρμα το παραμύθι!

update

Nα οι σύμβουλοι της ιδιωτικοποίησης των λιμανιών...
Διαβάστε τι λένε...
Κι αν βρείτε επιχείρημα υπέρ της ιδιωτικοποίησης, δείχτε το και σε μένα...
Απίστευτοι!!!

Λιμάνια: ”Μονόδρομος” η παραχώρηση διαχείρισης

του Νικόλαου Δ. Φίλιππα, Επίκουρου Καθηγητή του Πανεπιστημίου του Πειραιά και Μέλους του Δ.Σ. του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς

Τα τελευταία χρόνια (1998 - 2006) ο πλανήτης Γη έχει παρουσιάσει εντυπωσιακή πραγματικά ανάπτυξη αφού το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν έχει σημειώσει αύξηση της τάξης του 62,81%, φθάνοντας το εντυπωσιακό 48,2 τρισ. δολάρια. Αξίζει να σημειωθεί ότι για το 2008 το παγκόσμιο ΑΕΠ αναμένεται να φτάσει στα 51,1 τρισ. δολάρια.
Νέες χώρες προβάλουν στο παγκόσμιο στερέωμα επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις του επικεφαλής της Goldman Sacks κ. Jim O’Neill (2001) για τον νέο ρόλο των χωρών που στη διεθνή βιβλιογραφία ονομάζονται πλέον BRICs. Η δυναμική των χωρών αυτών και η εντυπωσιακή τους μεγέθυνση έχει ευεργετικές συνέπειες για ολόκληρο τον κόσμο και δεν θα ήταν υπερβολή να ειπωθεί ότι αποτελούν μαξιλάρι σε οποιαδήποτε κρίση των δυτικών οικονομιών. Η ενσωμάτωση των χωρών αυτών στην παγκόσμια οικονομία επιτεύχθηκε λόγω της άρσης των διεθνών εμποδίων στη διακίνηση των αγαθών, των υπηρεσιών, του κεφαλαίου και της εργασίας, αλλά ιδιαίτερα λόγω της επιταχυνόμενης τεχνολογικής και επιστημονικής προόδου.
Η τεχνολογική πρόοδος έχει δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις στα πλαίσια μιας όλο και περισσότερο σύνθετης παγκόσμιας οικονομίας, ενώ οι μειώσεις του κόστους της μεταφοράς και της επικοινωνίας επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να μεταφέρουν τις δραστηριότητές τους σε περιοχές χαμηλότερου κόστους.Αυτό έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη νέων αγορών, όπως είναι η Κίνα (πραγματική αύξηση του ΑΕΠ 10,2% το 2005 και 10,5% το 2006), η Ινδία (8,5% και το 2005 και το 2006), η Τουρκία (7,4% και 6% αντίστοιχα) αλλά και άλλες περιοχές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης.
Ένα άμεσο αποτέλεσμα των προαναφερθέντων εξελίξεων είναι η άνθηση του διεθνούς εμπορίου. Έπειτα από μια πολύ εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 9,5% το 2004 (κατά ένα μεγάλο μέρος λόγω της ανάπτυξης της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής), ο όγκος των παγκόσμιων εξαγωγών αυξήθηκε κατά 6% το 2005.
Το διεθνές εμπόριο αντιπροσωπεύει πλέον ένα αυξανόμενο μερίδιο της παγκόσμιας παραγωγής και η αύξηση του εμπορίου αναμένεται να ξεπεράσει τη γενική αύξηση της παραγωγής για το άμεσο μέλλον. Βάσει πρόσφατων εκτιμήσεων, το διεθνές εμπόριο αναμένεται να διπλασιαστεί φτάνοντας στο 30% της παγκόσμιας παραγωγής μέχρι το 2010. Η τεράστια αυτή ανάπτυξη έχει προφανείς θετικές συνέπειες στον τρόπο διακίνησης και στην ανάπτυξη αλλά και στον ρόλο των λιμένων.Πιο συγκεκριμένα, την τελευταία δεκαετία η εξέλιξη του μεγέθους των πλοίων ήταν γρήγορη και υπάρχουν πλέον 14.000+ TEU πλοία υπό παραγγελία, τα οποία θα είναι 35% φθηνότερα από τα σκάφη των 5.000 TEU, 45 δολάρια/TEU φθηνότερα στο κόστος μεταφοράς και ταχύτερα. Επιπλέον, σήμερα σχεδιάζονται πλοία των 18.000 TEU (400 m length x 69 m beam). Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό είναι οι συνεργασίες των διαχειριστών των λιμένων και επιχειρήσεων που διακινούν εμπορευματοκιβώτια. Μεγάλες ναυτιλιακές επιχειρήσεις και εταιρίες διαχείρισης εγκαθίστανται σε λιμένες-κλειδιά ώστε να πάρουν θέσεις για το μέλλον. Επιπλέον, οι εταιρίες αυτές λόγω του μεγέθους τους προσδιορίζουν τον όγκο των διακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων αλλά και τα λιμάνια που θα επιλέξουν, προσδιορίζοντας ουσιαστικά και τη μελλοντική πορεία τους.
Οι λιμένες της Μεσογείου έχουν σημαντική στρατηγική θέση καθώς:
* Βρίσκονται κοντά στις μεγάλες αγορές της δυτικής Ευρώπης.
* Βρίσκονται κοντά σε ταχύτατα αναπτυσσόμενες χώρες, όπως είναι η Ρωσία και οι υπόλοιπες χώρες της ανατολικής Ευρώπης.
* Τέλος, λόγω της άμεσης πρόσβασης από τη διώρυγα του Σουέζ. Θα πρέπει όμως να τονιστεί ότι υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός μεταξύ των λιμένων της Μεσογείου, ο οποίος είναι περισσότερο οξύτερος στα λιμάνια στην ανατολική πλευρά της.

Σήμερα οι εξελίξεις στην παγκόσμια λιμενική βιομηχανία είναι ταχύτατες αφού αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη 390 (!!!)επεκτάσεις υπαρχόντων και νέων σταθμών εμπορευματοκιβωτίων.Τα αποτελέσματα των εξελίξεων αυτών έχουν οδηγήσει σε σοβαρές ανακατατάξεις στις σχετικές θέσεις των σημαντικότερων λιμένων, με το λιμάνι του Πειραιά να χάνει από το 2004 15 θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη (2006 – 73η θέση, 2005 – 63η θέση και 2004 – 58η θέση), την ίδια στιγμή που ανταγωνιστικά λιμάνια, όπως αυτό της Constantza (2006 – 85η θέση και 2005 – 99η θέση), έχουν σημειώσει ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης.Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2002 το λιμάνι της Constantza διακινούσε μόλις 136.272 ΤΕU, ενώ το 2006 εξαπλασίασε τη δυναμικότητά του διακινώντας 1.037.068 TEU.Αυτή η εντυπωσιακή ανάπτυξη του λιμένα της Constantza οφείλεται στην παραχώρηση της διαχείρισής του στην Dubai Port World, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες διαχείρισης σταθμών εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, ελέγχοντας περισσότερα από 42 terminals σε 27 διαφορετικές χώρες.
Μία άλλη σημαντική εξέλιξη στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου αφορά στο λιμάνι του Port Said της Αιγύπτου,το οποίο σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση στην κίνηση εμπορευματοκιβωτίων (1.340.000 TEU το 2005 [+54% από το 2004] και 2.695.764 το 2006 [+101% από το 2005]), καταλαμβάνοντας την 35η θέση στην παγκόσμια κατάταξη.

Ανακεφαλαιώνοντας, τα κυριότερα πλεονεκτήματα συνεργασίας των λιμένων με μεγάλες επιχειρήσεις που κατέχουν την κατάλληλη τεχνογνωσία είναι τα ακόλουθα:
* Βελτίωση της τεχνογνωσίας λόγω εφαρμογής νέων τεχνολογιών.
* Υλοποίηση επενδύσεων με εξολοκλήρου ανάληψη του κινδύνου από τον ιδιώτη επενδυτή.
* Εξασφάλιση πελατών για τον σταθμό από την εταιρία διαχείρισης.
* Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, τόσο άμεσων με τη λειτουργία του σταθμού όσο και έμμεσων λόγω της αύξησης της κίνησης.
* Αύξηση της χρηματιστηριακής τιμής της εταιρίας.
* Αύξηση της χρηματιστηριακής αξίας για το Δημόσιο.
* Σημαντικές θετικές επιπτώσεις στην εθνική οικονομία.

Η ανάδειξη των κρυφών δυνατοτήτων του δημόσιου τομέα θα υλοποιηθεί μέσα από συνεργασία με υγιείς κολοσσιαίες ιδιωτικές εταιρίες, που κατέχουν τη σχετική τεχνογνωσία αλλά και τη δύναμη και θα αποφέρουν τα κάτωθι πλεονεκτήματα:
* Η ανάδειξη των κρυφών δυνατοτήτων του δημόσιου τομέα μέσα από συνεργασία με τον ιδιωτικό και με διαφανείς διαδικασίες θα απογειώσει τους λιμένες, γεγονός που σε μεγάλο βαθμό έχει γίνει αποδεκτό και από τη χρηματιστηριακή αγορά.
Επιπλέον, θα είναι σε θέση να προσελκύσει τις μεγαλύτερες ελληνικές ναυτιλιακές εταιρίες και να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός πόλος. Σε έναν κόσμο που κινείται με μεγάλες ταχύτητες κανείς δεν έχει το δικαίωμα στην ακινησία ή, αν την επιλέξει τελικά με καταστροφικές απεργίες για τον τόπο, πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του μπροστά στις εξελίξεις οι οποίες αφορούν και στο μέλλον της Ελλάδας ολόκληρης αλλά και στην περιθωριοποίησή της από τις παγκόσμιες εξελίξεις....
http://www.euro2day.gr/articles/148518/

Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2008

Ωραίο πρωτάθλημα έχουμε...


Να το χαιρόμαστε!
Κότες (πριν χρόνια) οι Παναθηναϊκοί
Χεσμένοι (πριν μήνες) οι διαιτητές όταν παίζουν στο Καραϊσκακη
Πούστηδες (εχθές) οι Ολυμπιακοί (από το σύνθημα "Γαμ.... το που... τον Ολυμπιακό")
Οι υπόλοιποι πρέπει να είμαστε μάλλον μαλάκες!

Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2008

Τα πρώτα καλά νέα του 2008!

Η φίλη Daf γέννησε!
Δεν ξέρω πολλές λεπτομέρειες, είναι κοριτσάκι και ζύγιζε όταν βγήκε περί τα 3,5 κιλά!

Πάντα τέτοια νέα!

Να σας ζήσει η μικρή Daf και Γιάννη!
Πόλλά φιλιά!

P.S. τα συναισθήματα που μπορεί να προκαλέσει η γέννα μιας φίλης στο πολύ εκφραστικό post της mpoumpoulas

Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2008

Μουσική: μου λείπει

Τις πρώτες μέρες του χρόνου έχω τρελαθεί να ακούω τραγούδια που μου αρέσουν πολύ και δεν τα άκουγα τους προηγούμενους μήνες. Δεν θέλω να τα αναφέρω όλα, μόνο ένα:



Μάλλον πρέπει να γράψω κιόλας ότι με επηρέασαν σίγουρα και διάφοροι φίλοι-bloggers, όπως ο _st_ , η Μαρία, ο Jordan (αυτοί μου έρχονται τώρα).

Το αφιερώνω σε κάτι παρέες της Τούμπoτριανδρίας πριν κοντά δεκαπέντε χρόνια.

Πόλλά φιλία!

Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2008

Παλιόπαιδο!

Από τα πράγματα που μου αρέσει να αγοράζω με τον ερχομό ενός νέου έτους είναι η ετήσια έκδοση του Economist για τα γεγονότα που αναμένεται να συμβούν στο κόσμο.
Η έκδοση κυκλοφορεί στα ελληνικά από τον όμιλο της Καθημερινής.

Το έπιασα στα χέρια μου εχθές, αφού είχαν περάσει μερικές μέρες από την αγορά του.
Μαζί με την έκδοση αυτή υπήρχε στο σελοφάν ακόμα και μια έκδοση για την Ελλάδα του 2008, ένα κλασικό μπουκέτο ευχολογίων και λόγων ("πολιτικής" το λένε αυτοί που το γράφουν) κυρίως από πρόσωπα της Κυβέρνησης και μερικούς των υπολοίπων κομμάτων. Μου φάνηκε ανούσιο να το διαβάσω μέχρι που στα περιεχόμενα είδα και τρία άρθρα που βρίσκονταν στην ενότητα "bloggers".
Αυτά ήταν από τρεις "επώνυμους" έλληνες bloggers:
πιτσιρίκος - Χpsilikatzoy - Oldboy

Από ότι κατάλαβα, ζητήθηκε στον καθένα από αυτούς να γράψουν κάποιο συγκεκριμένο κομμάτι για τους bloggers και το blogging στην Ελλάδα του 2008.
Των δύο πρώτων τα κομμάτια δεν με ενθουσίασαν ιδιαίτερα, όχι ότι δεν είχαν να πουν κάτι.
Του Oldboy όμως το κομμάτι το βρήκα εξαιρετικό ("Η ντουντούκα").
Ίσως γιατί η "προβλεψή" του για τους bloggers του 2008 είχε κάτι από Ψαθά περασμένων δεκαετιών. Εξαιρετικό δέσιμο και ανάπτυξη, μια πολύ καλή ιστορία!