Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Γρίπη

Ξεκίνησε από το λαιμό... και ίσως δεν έχει περάσει 100%...

Έντονοι πονοκέφαλοι... Πολύ έντονοι, σε διάφορα σημεία του κεφαλιού... Δεν πέρναγε ούτε με παρακεταμόλη...
Μικρή καταρροή...
Κάποια στιγμή έβαλα και θερμόμετρο... 37.2...
Δεν έκατσα σπίτι οπότε ίσως είχα και λίγο πυρετό την επόμενη...

Συνολικά πρέπει να κράτησε 4-6 μέρες, με το λαιμό να κρατάει περισσότερο.

Πριν τρεις μέρες μιλούσα στο τηλέφωνο με ένα παιδικό φίλο. Ξαφνικά πιάσαμε τη συζήτηση για τη γρίπη που είχε περάσει και από τους δυό μας, με παρόμοια συμπτώματα.
- Μα σου έχει τύχη γρίπη μήνα Σεπτέμβριο ποτέ;
-Ποτέ δε θυμάμαι κάτι τέτοιο...
- Μην αγχώνεσαι, περάσαμε τη γρίπη των χοίρων!
- ....?
- Έτσι φαίνεται... Δε θυμάμαι ποτέ να έχω περάσει γρίπη Σεπτέμβριο...
- Μα είχαμε χαμηλό πυρετό... δέκατα... τι λένε για 40άρια;
- Η γρίπη των χοίρων είναι σου λέω... (κάνοντας πιο πολύ πλάκα παρά μιλόντας σοβαρά!)

Προχθές πήγα σε μια δερματολόγο να πάρω μια βεβαίωση για το κολυμβητήριο. Πιάσαμε πάλι το θέμα.
- Κοιτάχτε να δείτε αγαπητέ geokalp, έχω μιλήσει με επιδημιολόγους και με έχουν διαβεβαιώσει ότι η κοινή γρίπη έχει να εμφανιστεί στην Ελλάδα μήνα Σεπτέμβριο πάνω από 30 χρόνια!
- ...
- Ο περισσότερος κόσμος θα την περάσει με ήπια συμπτώματα, όπως εσείς, και μόνο ένα 10-20% πιο έντονα...
- Εγώ έκανα πλάκα στο φίλο μου προχθές όταν του το έλεγα...
- Δεν υπάρχει κοινή γρίπη στην Ελλάδα μήνα Σεπτέμβριο... Τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα από ότι παρουσιάζονται από τα ΜΜΕ... Και είναι μια ευκαιρία να επανέλθουμε στα πιο παραδοσιακά, όπως να φροντίζουμε την ατομική μας υγιεινή, να μάθουμε τα παιδιά μας να κάνουν το ίδιο, να πλένουν τα χέρια τους όταν πάνε στη τουαλέτα... Να ξαναγυρίσουμε στα βασικά!
- Μάλλον έχετε δίκιο...

Κάπου πείστηκα ότι πέρασα τη γρίπη των χοίρων.

14 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxaxa εγώ δεν έχω καν θερμόμετρο.. και τα τελευταία 2-3 χρόνια την έχω αρπάξει όλες τις εποχες.. αλλά χωρίς να γνωρίζω λεπτομέριες.. :):)
χαχαχα καταπληκτικά τα 3 γουρουνάκια :):)
την καλημέρα μου και καλό μήνα :):)

geokalp είπε...

καλημέρα και καλό μήνα!

Αλέξανδρος είπε...

Απέκτησες και τα αντισώματα, γλυτώνεις και το εμβόλιο :-p

geokalp είπε...

ale3andro μακάρι να την περάσουν όλοι έτσι!
(αν ήταν τέτοια)

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Περαστικά ρε προσεξε μην κολλήσεις το παιδι!

geokalp είπε...

_st_ μη σου πω ότι εκείνο με κόλλησε...

cynical είπε...

Με δεος διαβασα το ποστ σου! Δεν το πιστευα οτι μιλαω με καποιον που περασε αλωβητος απ΄αυτη τη τρομερη γριπη. Με ενα 37.2 μονο. Προσεξε μονο μην το μαθουν τα καναλια και τους χαλασεις το προγραμμα. Αν και τωρα θα εχουν καινουργια παιχνιδια να παιζουν μετα τις εκλογες. Νεο κομμα, νεα προσωπα. Σε καμια βδομαδα θ΄αρχισει το θαψιμο παλι.
Περαστικα σου. Και φιλια στο μικρουλι.

geokalp είπε...

cyni μη το λες... νομίζω η γρίπη θα μας πάει μερικούς μήνες ακόμα

ευχαριστώ για τις ευχές

καλό υπόλοιπο ΣΚ!

Σοφία είπε...

Εμένα η οδοντογιατρός μου που το συζητήσαμε προχθές πιστεύει ότι οι περισσότερες από αυτές τις "γρίπες" είναι στην πραγματικότητα ιώσεις που οφείλονται στον ανώμαλο καιρό του φετινού Σεπτεμβρίου (μία κρύο-μία ζέστη) και στην ταραχή που έχουν δημιουργήσει τα ΜΜΕ. Παρακαλάει δε να κολλήσει και η ίδια ώστε να κάτσει σπίτι με την ησυχία της και να ξεκουραστεί.

Πάντως απ' ό,τι έχω ακούσει στην Αγγλία (όπου έχουν νοσήσει οι πάντες και τα ΜΜΕ έχουν πάψει να ασχολούνται) ο πονόλαιμος και ο χαμηλός σχετικά πυρετός είναι χαρακτηριστικά της γρίπης των χοίρων... οπότε μπορεί και να την πέρασες!

geokalp είπε...

Σοφία σ'ευχαριστώ πολύ για την επιβεβαιώση!!

φιλιά και καλή επιστροφή!

Αλέξανδρος είπε...

Εδώ και 2 μέρες έχω ακριβώς τα ίδια συμπτώματα (αντί πονοκέφαλους, μυικούς πόνους) και δεν μπορώ να βγάλω το post σου από το κεφάλι μου...
Λες; Γρίπη των χοίρων;

geokalp είπε...

ale3andro

δεν ξέρω... ;)
εμένα πάντως με έπεισε (και) η Σοφία, με το σχόλιό της πιο πάνω!!

geokalp είπε...

περαστικά εύχομαι!!!

Αλέξανδρος είπε...

Να'σαι καλά geokalp!
Σήμερα είναι 4η μέρα οπότε φαντάζομαι αύριο μεθαύριο θα περάσει τελείως...