Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Nossa, nossa: Παναγία μου



Ai se eu te pego!" is a 2008 Brazilian song written in Portuguese by Sharon Acioly and Antônio Dyggs and first interpreted by Os Meninos de Seu Zeh directed by Dyggs himself. It was recorded by Brazilian band Cangaia de Jegue and then covered by many other regional Brazilian bands like Garota Safada, Arreio de Ouro, Estakazero, Forró Sacode and Saia Rodada. In 2011, it was popularized by Brazilian singer Michel Teló becoming a veritable international hit.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ai_se_eu_te_pego!

καθόλου προσβλητικοί στίχοι, καθόλου πρόστυχοι

Ουοου,Ουοου
Θα με σκοτώσεις με αυτόν τον Τρόπο
Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν
Αχ, Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν

Φοβερή,Φοβερή
Θα με σκοτώσεις με αυτόν τον Τρόπο
Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν
Αχ, Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν

Σάββατο βραδιά πάρτυ(γιορτής)
Όλοι ξεκίνησαν να χορεύουν
Το πιο καυτό κορίτσι στο χώρο πέρασε δίπλα μου
Οπότε βρήκα τα κότσια και ξεκίνησα να λέω

Ουοου,Ουοου
Θα με σκοτώσεις με αυτόν τον Τρόπο
Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν
Αχ, Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν

Φοβερή,Φοβερή
Θα με σκοτώσεις με αυτόν τον Τρόπο
Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν
Αχ, Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν

Δεν υπάρχουν σχόλια: