Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Κάποιοι αλλάζουν, εμείς;


"Ολοένα και περισσότεροι θεωρούν ότι η ελληνική κοινωνία τυλίγεται περισσότερο στο βούρκο..". Είναι μια διαπίστωση που καθημερινά αποκτά και περισσότερους υποστηρικτές.
Εμείς ψάχνουμε τον πάτο - άν υπάρχει...
(το περασμένο καλοκαίρι μας έδειξε ότι δεν υπάρχει!)

Κάποιοι άλλοι θέλουν να πάνε μπροστά!

Μιλάμε ότι ένας εκ των αρχηγών της Εθνικής Ομάδας ποδοσφαίρου θα συνεχίσει την καριέρα του στην Τουρκία, σε άκρως ανταγωνιστική ομάδα και μάλιστα με "χοντρό" πακέτο.
Οι Τούρκοι αναγνώρισαν την αξία του Έλληνα μέσου και τον θέλουν...

Από ότι διάβασα, δεν είναι ο πρώτος που το επιχειρεί. Ο πιο γνωστός ποδοσφαιριστής που δοκίμασε και στις δύο πλευρές του Αιγαίου ήταν ο Νίκος Κόβης, παλαίμαχος και του Παναθηναϊκου με καταγωγή από Κωνσταντινούπολη και γνώστης της τουρκικής. Και ακόμα τρεις που δεν τους θυμάμαι.

Οι Τούρκοι προσπαθούν να βγουν από το βούρκο τους, εμείς;

προσωπικο site: http://www.aggelosbasinas.gr/

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Τι γίνεται στα λιμάνια (updated)

Πάντοτε η υπάρχει η θεωρία της προβοκάτσιας...
"Η Κυβέρνηση επιδιώκει να στρέψει τους προβολείς της δημοσιότητας από τα κρίσιμα"...
Το έχουν κάνει όλοι όσοι εγώ θυμάμαι...

Ποιο θέμα είναι που "καίει" - και πέφτει και ξύλο - τις τελευταίες μέρες;
Η ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσ/νίκης - ΟΛΠ.
Επεισόδια μεταξύ απεργών και δυνάμεων των ΜΑΤ στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Ωστόσο, το ΔΣ του ΟΛΘ ενέκρινε τη διακήρυξη του διεθνούς δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού για την 30ετή παραχώρηση του ΣΕΜΠΟ της Θεσσαλονίκης. Σε αυτή ορίζεται ότι ο ιδιώτης που θα αναλάβει το ΣΕΜΠΟ θα φέρει επενδύσεις 280-300 εκατ. ευρώ, εκτεταμένη διεθνή εμπειρία και ένα «σημαντικό ετήσιο αντάλλαγμα ενοικίασης». Ακόμη, θα δεσμευτεί -μεταξύ άλλων- για ίση μεταχείριση όλων των ναυτιλιακών γραμμών (common user) και προστασία εργασιακών δικαιωμάτων και περιβάλλοντος.

Άλλη μια ιδιωτικοποίηση που ο ιδιώτης πληρώνει για να του παραχωρηθεί η υποδομή...
Η διαφορά τώρα είναι ότι πρόκειται για έτοιμη υποδομή, όχι για την Αττική Οδό που ..θα φτιαχτεί και θα κονομήσει...

Αυτό νομίζω ότι είναι και το θέμα.
Αντί ο ενδιαφερόμενος ιδιώτης να τα "χώσει" και να αγοράσει μια περιοχή όπου να κτίσει ένα νέο λιμάνι και να το εκμεταλλευθεί, αγοράζει την έτοιμη...

Μήπως η έτοιμη υποδομή φυτοζωούσε;
Μήπως, ήταν ζημιογόνα;
Μήπως, τα επόμενα χρόνια θα έπεφτε η κίνηση και θα τους πιάναμε "κώτσους";
Δεν νομίζω...

Θυμάμαι την τελευταία μεγάλη "απεργία" στα λιμάνια: οι υπάλληλοι απείχαν από την υπερωριακή απασχόλησή τους με συνέπεια να φρακάρει το εγχώριο σύστημα διακίνησης...
Θυμάμαι και τις επενδυτικές προοπτικές που έγραφα για τον ΟΛΠ κυρίως, σχεδόν ένα χρόνο πριν...

Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν...
Αντί να πουλήσουμε, κάνουμε δώρα...

P.S. η "Μπάρμπαρα" Φάνη φαίνεται ότι έχει πάρει σοβαρά τον ρόλο της και είναι σε συνεχή meetings με τους εμπλεκόμενους με το ασφαλιστικό φορείς, διεξάγωντας τον κοινωνικό διάλογο... Θα βγει κάποια στιγμή κι ο Πρωθυπουργός στο βήμα της Βουλής και ..τέρμα το παραμύθι!

update

Nα οι σύμβουλοι της ιδιωτικοποίησης των λιμανιών...
Διαβάστε τι λένε...
Κι αν βρείτε επιχείρημα υπέρ της ιδιωτικοποίησης, δείχτε το και σε μένα...
Απίστευτοι!!!

Λιμάνια: ”Μονόδρομος” η παραχώρηση διαχείρισης

του Νικόλαου Δ. Φίλιππα, Επίκουρου Καθηγητή του Πανεπιστημίου του Πειραιά και Μέλους του Δ.Σ. του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς

Τα τελευταία χρόνια (1998 - 2006) ο πλανήτης Γη έχει παρουσιάσει εντυπωσιακή πραγματικά ανάπτυξη αφού το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν έχει σημειώσει αύξηση της τάξης του 62,81%, φθάνοντας το εντυπωσιακό 48,2 τρισ. δολάρια. Αξίζει να σημειωθεί ότι για το 2008 το παγκόσμιο ΑΕΠ αναμένεται να φτάσει στα 51,1 τρισ. δολάρια.
Νέες χώρες προβάλουν στο παγκόσμιο στερέωμα επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις του επικεφαλής της Goldman Sacks κ. Jim O’Neill (2001) για τον νέο ρόλο των χωρών που στη διεθνή βιβλιογραφία ονομάζονται πλέον BRICs. Η δυναμική των χωρών αυτών και η εντυπωσιακή τους μεγέθυνση έχει ευεργετικές συνέπειες για ολόκληρο τον κόσμο και δεν θα ήταν υπερβολή να ειπωθεί ότι αποτελούν μαξιλάρι σε οποιαδήποτε κρίση των δυτικών οικονομιών. Η ενσωμάτωση των χωρών αυτών στην παγκόσμια οικονομία επιτεύχθηκε λόγω της άρσης των διεθνών εμποδίων στη διακίνηση των αγαθών, των υπηρεσιών, του κεφαλαίου και της εργασίας, αλλά ιδιαίτερα λόγω της επιταχυνόμενης τεχνολογικής και επιστημονικής προόδου.
Η τεχνολογική πρόοδος έχει δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις στα πλαίσια μιας όλο και περισσότερο σύνθετης παγκόσμιας οικονομίας, ενώ οι μειώσεις του κόστους της μεταφοράς και της επικοινωνίας επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να μεταφέρουν τις δραστηριότητές τους σε περιοχές χαμηλότερου κόστους.Αυτό έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη νέων αγορών, όπως είναι η Κίνα (πραγματική αύξηση του ΑΕΠ 10,2% το 2005 και 10,5% το 2006), η Ινδία (8,5% και το 2005 και το 2006), η Τουρκία (7,4% και 6% αντίστοιχα) αλλά και άλλες περιοχές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης.
Ένα άμεσο αποτέλεσμα των προαναφερθέντων εξελίξεων είναι η άνθηση του διεθνούς εμπορίου. Έπειτα από μια πολύ εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 9,5% το 2004 (κατά ένα μεγάλο μέρος λόγω της ανάπτυξης της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής), ο όγκος των παγκόσμιων εξαγωγών αυξήθηκε κατά 6% το 2005.
Το διεθνές εμπόριο αντιπροσωπεύει πλέον ένα αυξανόμενο μερίδιο της παγκόσμιας παραγωγής και η αύξηση του εμπορίου αναμένεται να ξεπεράσει τη γενική αύξηση της παραγωγής για το άμεσο μέλλον. Βάσει πρόσφατων εκτιμήσεων, το διεθνές εμπόριο αναμένεται να διπλασιαστεί φτάνοντας στο 30% της παγκόσμιας παραγωγής μέχρι το 2010. Η τεράστια αυτή ανάπτυξη έχει προφανείς θετικές συνέπειες στον τρόπο διακίνησης και στην ανάπτυξη αλλά και στον ρόλο των λιμένων.Πιο συγκεκριμένα, την τελευταία δεκαετία η εξέλιξη του μεγέθους των πλοίων ήταν γρήγορη και υπάρχουν πλέον 14.000+ TEU πλοία υπό παραγγελία, τα οποία θα είναι 35% φθηνότερα από τα σκάφη των 5.000 TEU, 45 δολάρια/TEU φθηνότερα στο κόστος μεταφοράς και ταχύτερα. Επιπλέον, σήμερα σχεδιάζονται πλοία των 18.000 TEU (400 m length x 69 m beam). Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό είναι οι συνεργασίες των διαχειριστών των λιμένων και επιχειρήσεων που διακινούν εμπορευματοκιβώτια. Μεγάλες ναυτιλιακές επιχειρήσεις και εταιρίες διαχείρισης εγκαθίστανται σε λιμένες-κλειδιά ώστε να πάρουν θέσεις για το μέλλον. Επιπλέον, οι εταιρίες αυτές λόγω του μεγέθους τους προσδιορίζουν τον όγκο των διακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων αλλά και τα λιμάνια που θα επιλέξουν, προσδιορίζοντας ουσιαστικά και τη μελλοντική πορεία τους.
Οι λιμένες της Μεσογείου έχουν σημαντική στρατηγική θέση καθώς:
* Βρίσκονται κοντά στις μεγάλες αγορές της δυτικής Ευρώπης.
* Βρίσκονται κοντά σε ταχύτατα αναπτυσσόμενες χώρες, όπως είναι η Ρωσία και οι υπόλοιπες χώρες της ανατολικής Ευρώπης.
* Τέλος, λόγω της άμεσης πρόσβασης από τη διώρυγα του Σουέζ. Θα πρέπει όμως να τονιστεί ότι υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός μεταξύ των λιμένων της Μεσογείου, ο οποίος είναι περισσότερο οξύτερος στα λιμάνια στην ανατολική πλευρά της.

Σήμερα οι εξελίξεις στην παγκόσμια λιμενική βιομηχανία είναι ταχύτατες αφού αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη 390 (!!!)επεκτάσεις υπαρχόντων και νέων σταθμών εμπορευματοκιβωτίων.Τα αποτελέσματα των εξελίξεων αυτών έχουν οδηγήσει σε σοβαρές ανακατατάξεις στις σχετικές θέσεις των σημαντικότερων λιμένων, με το λιμάνι του Πειραιά να χάνει από το 2004 15 θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη (2006 – 73η θέση, 2005 – 63η θέση και 2004 – 58η θέση), την ίδια στιγμή που ανταγωνιστικά λιμάνια, όπως αυτό της Constantza (2006 – 85η θέση και 2005 – 99η θέση), έχουν σημειώσει ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης.Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2002 το λιμάνι της Constantza διακινούσε μόλις 136.272 ΤΕU, ενώ το 2006 εξαπλασίασε τη δυναμικότητά του διακινώντας 1.037.068 TEU.Αυτή η εντυπωσιακή ανάπτυξη του λιμένα της Constantza οφείλεται στην παραχώρηση της διαχείρισής του στην Dubai Port World, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες διαχείρισης σταθμών εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, ελέγχοντας περισσότερα από 42 terminals σε 27 διαφορετικές χώρες.
Μία άλλη σημαντική εξέλιξη στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου αφορά στο λιμάνι του Port Said της Αιγύπτου,το οποίο σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση στην κίνηση εμπορευματοκιβωτίων (1.340.000 TEU το 2005 [+54% από το 2004] και 2.695.764 το 2006 [+101% από το 2005]), καταλαμβάνοντας την 35η θέση στην παγκόσμια κατάταξη.

Ανακεφαλαιώνοντας, τα κυριότερα πλεονεκτήματα συνεργασίας των λιμένων με μεγάλες επιχειρήσεις που κατέχουν την κατάλληλη τεχνογνωσία είναι τα ακόλουθα:
* Βελτίωση της τεχνογνωσίας λόγω εφαρμογής νέων τεχνολογιών.
* Υλοποίηση επενδύσεων με εξολοκλήρου ανάληψη του κινδύνου από τον ιδιώτη επενδυτή.
* Εξασφάλιση πελατών για τον σταθμό από την εταιρία διαχείρισης.
* Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, τόσο άμεσων με τη λειτουργία του σταθμού όσο και έμμεσων λόγω της αύξησης της κίνησης.
* Αύξηση της χρηματιστηριακής τιμής της εταιρίας.
* Αύξηση της χρηματιστηριακής αξίας για το Δημόσιο.
* Σημαντικές θετικές επιπτώσεις στην εθνική οικονομία.

Η ανάδειξη των κρυφών δυνατοτήτων του δημόσιου τομέα θα υλοποιηθεί μέσα από συνεργασία με υγιείς κολοσσιαίες ιδιωτικές εταιρίες, που κατέχουν τη σχετική τεχνογνωσία αλλά και τη δύναμη και θα αποφέρουν τα κάτωθι πλεονεκτήματα:
* Η ανάδειξη των κρυφών δυνατοτήτων του δημόσιου τομέα μέσα από συνεργασία με τον ιδιωτικό και με διαφανείς διαδικασίες θα απογειώσει τους λιμένες, γεγονός που σε μεγάλο βαθμό έχει γίνει αποδεκτό και από τη χρηματιστηριακή αγορά.
Επιπλέον, θα είναι σε θέση να προσελκύσει τις μεγαλύτερες ελληνικές ναυτιλιακές εταιρίες και να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός πόλος. Σε έναν κόσμο που κινείται με μεγάλες ταχύτητες κανείς δεν έχει το δικαίωμα στην ακινησία ή, αν την επιλέξει τελικά με καταστροφικές απεργίες για τον τόπο, πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του μπροστά στις εξελίξεις οι οποίες αφορούν και στο μέλλον της Ελλάδας ολόκληρης αλλά και στην περιθωριοποίησή της από τις παγκόσμιες εξελίξεις....
http://www.euro2day.gr/articles/148518/

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

Ωραίο πρωτάθλημα έχουμε...


Να το χαιρόμαστε!
Κότες (πριν χρόνια) οι Παναθηναϊκοί
Χεσμένοι (πριν μήνες) οι διαιτητές όταν παίζουν στο Καραϊσκακη
Πούστηδες (εχθές) οι Ολυμπιακοί (από το σύνθημα "Γαμ.... το που... τον Ολυμπιακό")
Οι υπόλοιποι πρέπει να είμαστε μάλλον μαλάκες!

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008

Τα πρώτα καλά νέα του 2008!

Η φίλη Daf γέννησε!
Δεν ξέρω πολλές λεπτομέρειες, είναι κοριτσάκι και ζύγιζε όταν βγήκε περί τα 3,5 κιλά!

Πάντα τέτοια νέα!

Να σας ζήσει η μικρή Daf και Γιάννη!
Πόλλά φιλιά!

P.S. τα συναισθήματα που μπορεί να προκαλέσει η γέννα μιας φίλης στο πολύ εκφραστικό post της mpoumpoulas

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

Μουσική: μου λείπει

Τις πρώτες μέρες του χρόνου έχω τρελαθεί να ακούω τραγούδια που μου αρέσουν πολύ και δεν τα άκουγα τους προηγούμενους μήνες. Δεν θέλω να τα αναφέρω όλα, μόνο ένα:



Μάλλον πρέπει να γράψω κιόλας ότι με επηρέασαν σίγουρα και διάφοροι φίλοι-bloggers, όπως ο _st_ , η Μαρία, ο Jordan (αυτοί μου έρχονται τώρα).

Το αφιερώνω σε κάτι παρέες της Τούμπoτριανδρίας πριν κοντά δεκαπέντε χρόνια.

Πόλλά φιλία!

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2008

Παλιόπαιδο!

Από τα πράγματα που μου αρέσει να αγοράζω με τον ερχομό ενός νέου έτους είναι η ετήσια έκδοση του Economist για τα γεγονότα που αναμένεται να συμβούν στο κόσμο.
Η έκδοση κυκλοφορεί στα ελληνικά από τον όμιλο της Καθημερινής.

Το έπιασα στα χέρια μου εχθές, αφού είχαν περάσει μερικές μέρες από την αγορά του.
Μαζί με την έκδοση αυτή υπήρχε στο σελοφάν ακόμα και μια έκδοση για την Ελλάδα του 2008, ένα κλασικό μπουκέτο ευχολογίων και λόγων ("πολιτικής" το λένε αυτοί που το γράφουν) κυρίως από πρόσωπα της Κυβέρνησης και μερικούς των υπολοίπων κομμάτων. Μου φάνηκε ανούσιο να το διαβάσω μέχρι που στα περιεχόμενα είδα και τρία άρθρα που βρίσκονταν στην ενότητα "bloggers".
Αυτά ήταν από τρεις "επώνυμους" έλληνες bloggers:
πιτσιρίκος - Χpsilikatzoy - Oldboy

Από ότι κατάλαβα, ζητήθηκε στον καθένα από αυτούς να γράψουν κάποιο συγκεκριμένο κομμάτι για τους bloggers και το blogging στην Ελλάδα του 2008.
Των δύο πρώτων τα κομμάτια δεν με ενθουσίασαν ιδιαίτερα, όχι ότι δεν είχαν να πουν κάτι.
Του Oldboy όμως το κομμάτι το βρήκα εξαιρετικό ("Η ντουντούκα").
Ίσως γιατί η "προβλεψή" του για τους bloggers του 2008 είχε κάτι από Ψαθά περασμένων δεκαετιών. Εξαιρετικό δέσιμο και ανάπτυξη, μια πολύ καλή ιστορία!

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2007

Αλλάζουμε το 2008...


Κάπνισμα τέλος!

Αθλητισμός: κολύμπι-5Χ5-τρέξιμο

Λιγότερο καφέ, κατάργηση του νες

Μείωση της κατανάλωση βενζίνης

Εκδρομές - τώρα πως θα πάμε χωρίς βενζίνη είναι ερώτημα...

Μείωση γενικά της κατανάλωσης - αδύνατο!

Περισσότερο χρόνο εκτός TV&Ιnternet

Περισσότερα βιβλία-εφημερίδες (μαζί με το Φιλάθλο!)

Περισσότερο χρόνο με τους γύρω μου και εάν είναι δυνατόν στη φύση


Δεν ξέρω εάν τα ιεράρχησα κιόλας, αυτά είναι καθαρά προσωπικά!



Καλή Χρονιά 2008!

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2007

Moυ άρεσε!

Είδα ένα πολύ καλό κομμάτι που ανέβασε ο _st_ και ζήλεψα!



Ίσως η μεγαλύτερη μπάντα του πλανήτη στις μέρες μας!
Πολλά φιλιά!

Καρτέλ γάλακτος (updated)


Σύντομος υπολογισμός ποσού που χάνεται από την κοινωνία και καρπώνεται το καρτέλ.

Καταρχήν, να δούμε ποιοι είναι οι συμμετέχοντες του λεγόμενου "καρτέλ":Εταιρείες παραγωγής - διανομής - λιανικής πώλησης φρέσκου γάλακτος, και όχι μόνο "παραγωγοί" ώς ίθισται σε "καρτέλ"...

Απαραίτητο flashback: στην Ελλάδα δεν πίναμε φρέσκο γάλα μέχρι και την προηγούμενη δεκαετία... Οι εταιρείες μας τάραξαν στις διαφημίσεις όμως, εκείνη τη δεκαετία - ρολόι σε Αnt1/MEGA ακριβώς πριν τις ειδήσεις των 7:00-7:30-8:00 για χρόνια, ότι πιο ακριβό υπάρχει καθημερινώς εγχωρίως. Και μάθαμε να πίνουμε... Αλλά δεν μάθαμε πόσο κάνει...

Κι εγώ πίνω γάλα όποτε το θυμάμαι... Το αγοράζω όμως αρκετά συχνά... Κι έχω διαλέξει συγκεκριμένη μάρκα, η οποία συγκεντρώνει διάφορα χαρακτηριστικά: τιμή, προέλευση, προέλευση εταιρείας παραγωγής και ίσως γεύση...
Κι όποτε/όπου πηγαίνω να αγοράσω τους τελευταίους μήνες "το γάλα μου", αυτό κάνει €1.34... Δεν έχει σημασία από που θα το πάρω η τιμή είναι πάντοτε η ίδια...
Από μόνο του αυτό μου κάνει για "καρτέλ": δεν μπορεί όλοι να πουλάνε ακριβώς στην ίδια τιμή... έστω 1-2 λεπτά διαφορά θα μου έλεγε κάτι άλλο, δεν το είδα ποτέ...

Σήμερα πήγα στο Σ/Μ και είδα μια περίεργη ενδεικτική ταμπέλα στο "γάλα" μου:
Για το διάστημα 1-31/12/2007, από €1.18 προσφορά €1.14...
Ποτέ δε είχα δει τέτοια τιμή στο "γάλα" μου...
(κι έχω ακόμα πολλές αποδείξεις των ταμειακών...)

Συνεπώς, έχουμε διαφορά €0.20/λίτρο γάλα ή 13.56%... Ενδεχομένως, περίπου τόση είναι η ζημία που υφίσταται η κοινωνία από την "δράση" του "καρτέλ"...

Δυστυχώς δεν γνωρίζω την ποσότητα που διοχετεύεται ή/και καταναλώνεται στην εγχώρια αγορά, π.χ. το μήνα, ώστε να έχουμε και ένα νούμερο...

update

(πάμε να προσπαθήσουμε να την αφουγκραστούμε!)
47% του γάλακτος που αγοράζεται είναι φρέσκο
546.580.000 λίτρα η ετήσια κατανάλωση - Οκτώβριος 2003-Σεπτέμβριος 2004
Ποσό (περίπου) που χάνει η κοινωνία: €50 εκ. ετησίως σε τιμές 2004 (47%Χ546εκ. λίτραΧ€0.20)
πηγή: ΧΡΗΜΑ, τ.310/Μάιος 2005

Πάμε να δούμε και τα πρόστιμα στο "καρτέλ" γαλακτος:
Πρόστιμα Νο.1:€48,2 εκ. (3/12/07)
Πρόστιμα Νο.2: €28,5 εκ. (28/12/07)
Σύνολο: €76 εκ.

Βέβαια, εάν αθροίσουμε τη ζημία της κοινωνίας μόνο για Οκτ.-Σεπτ. 2004-2005-2006-2007, έχουμε περίπου 4 Χ €50 εκ. = €200 εκ.

Προσθέτω ακόμα ποιες εταιρείες "λιμαίνονται" το χώρο των γαλακτοκομικών, όπως γράφει το άρθρο:Την πρώτη θέση στην αγορά γάλακτος rtd εκτός εβαπορέ και σοκολατούχων που πωλείται μέσω των σούπερ μάρκετ και των μεσαίων καταστημάτων, σύμφωνα με στοιχεία της IRI, κατέχει η ΔΕΛΤΑ, το μερίδιο της οποίας το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου, ανήλθε στο 30,3%. Το μερίδιο της ΦΑΓΕ το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα ανήλθε στο 17,7%, της Friesland στο 12,2%, της ΜΕΒΓΑΛ στο 10,5%, ενώ το μερίδιο της Όλυμπος, ανήλθε στο 9,9%. Η ΑΓΝΟ, κατείχε το διάστημα Ιανουαρίου–Αυγούστου 2,9%, ενώ το μερίδιο των υπολοίπων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, διαμορφώθηκε στο 15,1%.

Στη λίστα αυτή θα πρέπει να προσθέσουμε και τα Σ/Μ, τα οποία διακινούν και τις μεγαλύτερες ποσότητες για κατανάλωση.
Τέλος, είναι γνωστή η τεράστια διαφορά που έχει με τη τιμή πώλησης φρέσκου γάλακτος στο εξωτερικό...
P.S. δείτε την προσέγγιση του Αρκούδου τον Σεπτ. 2006 - πολύ νωρίτερα από τα μέσα...

Πριν το 2008

Δεν έβγαλα φώτο το τεράστιο πλοίο της ΑΝΕΚ που μας πήγε και μας γύρισε σε ούτε 12 ώρες...

πισίνα και δωμάτιο πάνω σε λόφο...
τι άλλο θα σκεφτούν...


τα κύματα δεν σταματούν ποτέ στο Κολυμπάρι

πολύ όμορφη φύση στο φαράγγι του Ελ. Βενιζέλου


μάνα: προστατεύει τα μικρά της όσο μπορεί


δεν είχα δει ποτέ πρωθυπουργό με όπλο...


ίσως η καλύτερη εικόνα του ταξιδιού:
τα Λευκά Όρη
(άποψη από Θέρισσο)


φαντεζί παρκάρισμα πριν το ξεκοίλιασμα της ταβέρνας
(μου φάνηκε πολύ τουριστική... ελάχιστο το κρητικό φαγητό)


ο φάρος του παλαιού λιμανιού


μέρος της παραλίας 16χλμ του Πλατανιά με φόντο το κούφιο νησί
που βρίσκεται καταμεσίς του κόλπου των Χανίων



η καθολική εκκλησία και η συναγωγή είναι ακριβώς πίσω από την πλάτη μου
(όπως τραβάω)



οι διαφορές στην αρχιτεκτονική είναι περισσότερο εμφανείς το χειμώνα,
το καλοκαίρι δεν χωράς να περπατήσεις


η παγκοσμιοποίηση χτυπάει και την πόρτα της Κρήτης αλλά με ιδιαιτερότητες!
τα εννέα κιλά κρύβουν την αγγλικής προέλευσης γέμιση...
πραγματικά ότι καλύτερο έχω γευθεί σε γαλοπούλα!

Βενιζέλοι και ΚουΚουΒάγια



ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΓΙΑΛΕΣ
δεν ξέρω εάν ήταν ήρωας, αυτό που έκανε ήταν πάντως ηρωϊκό!



Σκοτεινή λήψη του παλαιού λιμανιού των Χανίων

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007

Καλά Χριστούγεννα!

.
Υγεία!


Αγάπη!

Χαμόγελο!


Δώστε δώρα!

Κάντε κάτι πρωτότυπο!

.