Από το βήμα της εκδήλωσης, ο κ. Πιασέσκι πρότεινε στις επιχειρήσεις μια ιδιότυπη «Αγία Τριάδα».
Όπως είπε, «η ανταγωνιστικότητα προϊόντων και υπηρεσιών εξαρτάται πλέον από μια ιδιότυπη 'Αγία Τριάδα', όπου η τιμή είναι ο 'θεός', η ποιότητα ο 'υιός' και η ευαισθησία στις σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες (π.χ., προστασία περιβάλλοντος, εξοικονόμηση ενέργειας) το 'άγιο πνεύμα'. Αυτή η 'αγία Τριάδα' αποτελεί τη βάση της μετεξέλιξης του παραδοσιακού καπιταλισμού σε 'καπιταλισμό κοινωνικής ευθύνης'».
Ο ίδιος επεσήμανε ότι οι πλέον επιτυχημένες επιχειρήσεις, ασχέτως μεγέθους, έχουν ενσωματώσει μια νέα, προστιθεμένη αξία στα προϊόντα τους: την κοινωνική ευαισθησία.
Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας του «Βαρόμετρου Αναγνωρισιμότητας της Κοινωνικής Συμπεριφοράς», που παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση: επτά στους δέκα πολίτες μπορούν να αναγνωρίσουν μια εταιρία με κοινωνικό έργο και έξι στους δέκα επηρεάζονται θετικά από την κοινωνική συμπεριφορά μιας επιχείρησης.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=873649&lngDtrID=251
To τελεύταίο δεν το πιστεύω, είδικα στην Ελλάδα που οι καταναλωτές δεν μπορούν να θυμηθούν πόσο ακριβώς πληρώνουν το γάλα από το Σ/Μ.
Τώρα, η μετ-εξέλιξη δεν είναι καινούρια λέξη, ούτε νέο που εισάγει ο καπιταλισμός, το κάνει με συστηματικό τρόπο από τη πρωτη μέρα που εφαρμόστηκε: προσαρμοστικότητα!
Λέτε να γλιτώσει κι αυτή τη φορά; Ο Marx θα κατέβει και τρίτη φορά;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
Στα λόγια είμαστε όλοι ψαγμένοι. Κι εγώ σε ανάλογο ερωτηματολόγιο αντίστοιχες απαντήσεις θα έδινα. Και δε θα ίσχυε σε καμία περίπτωση
Εγώ πίνω Κόκα Κόλα για το κοινωνικό της έργο. Είναι μεγαλύτερο από της Πέπσι
mad είσαι στο σωστό δρόμο!
Δημοσίευση σχολίου