Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Ινδός ταξιτζής

Εχθές το απόγευμα νόμιζα ότι με γέλαγαν τα μάτια μου!
Όχι, όχι, όχι, δεν με γέλασαν!
Πέτυχα ..Ινδό ..ταξιτζή! Σε κλασσικό "κίτρινο μπροστά μαύρο πίσω" ταξί!


Ευτυχώς δεν τον έχω δει μόνο εγώ! Τον έχει δει και κάποιος άλλος, ο Η Αθήνα εξσυγχρονίζεται, πλησιάζουμε προς τη Δύση... και πιο συγκεκριμένα προς το Λονδίνο... Χθες το βράδυ τα ματάκια μου συνέλαβαν Ινδό ταξιτζή (με τουρμπάνι και παραδοσιακό ένδυμα παρακαλώ) ο οποίος μάλιστα είχε κατέβει από το ταξί που οδηγούσε και βοηθούσε κυρία-επιβάτη τοποθετώντας τη βαλίτσα της στο χώρο αποσκευών του ταξί...

Οι Άγγλοι που δέχτηκαν μαζικά Ινδούς, ύστερα από τα χρόνια που τους είχαν "επικράτειά" τους, δεν ήταν χαζοί. Πρόκειται για εργατικούς ειρηνιστές θεοσεβούμενους, οι οποίοι αποκλείεται ποτέ να αποτελέσουν κάποιου είδους απειλή.

2 σχόλια:

EISVOLEAS είπε...

Τον εχω πετυχει και εγω!
Θεος!
Πιονερος...

geokalp είπε...

ευτυχώς τον είδες κι εσύ!
μένει μόνο να φέρουν τα μαύρα λονδρέζικα ταξιά (sic)