Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Ανύπαντρες θυγατέρες

Ομολογώ ότι είχα να ακούσω αυτό τον όρο χρόνια, και η Ε2 μετά από μερικά ποτηράκια ήταν πέραν του δέοντως πρόθυμη να μου τον εξηγήσει:
"..ααα, οι κοπέλες που έχουν περάσει τα τριάντα!", και συνέχισε "..αυτές που ακούνε τον πατέρα τους να παρακαλάει το Θεό να βρεθεί κάποιος..".
Δεν της ήταν και τόσο δύσκολο να το περιγράψει μετά από μερικά ποτηράκια νερομένου κρασιού, που μεταξύ μας δεν ήταν και λίγα. Κι εγώ είχα απελευθερωθεί!
Αμέσως έσπευσε να μου αιτιολογηθεί προβάλλοντας την ίδια "δικαιολογία". "..τώρα έχω πιεί και λίγο παραπάνω και μου βγαίνουν...", όμως δεν το διέψευσε, "..ναι, αυτά μου λένε, και πλέον αισθάνομαι και λίγο άσχημα...".
Τότε μόνο μου γύρισε το κεφάλι και το σκέφτηκα σοβαρά ότι ίσως και να είναι κι έτσι, τότε μόνο! Είμαι κι εγώ... καμιά φορά...
Και κοίταξα γύρω και ξανα-είδα την παρέα εκείνης της μέρας, των γενεθλείων της φίλης Γ., και είδα την Ε1 που ετοιμάζεται να παντρευτεί, αυτή όμως δεν ταίριαζε...
Μαζί ήταν η Δ. που πάνω-κάτω μπορεί να είναι στην ίδια θέση, στην ηλικία πάντως είναι σίγουρα αλλά δεν ξέρω και δεν ρώτησα πολλά για τη ζωή και τις σχέσεις της.
Οπότε αμέσως είχα γύρω μου τρεις: την Ε2, τη Δ. και τη Γ. από αυτές που λένε "ανύπαντρες θυγατέρες"!
Δεν δίστασα καθόλου, ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να βγει και εμφάνισα την φωτογραφική που πάντοτε θέλω να κουβαλώ μαζί μου, έστω κι αν δεν την φορτίζω τακτικά, και "τράβηξα"! και νάτες!
.

Γ


Δ

Ε2

.

21 σχόλια:

geokalp είπε...

Συγγνώμη για τις φώτο, τέτοιες ώρες που ήταν...
Πάντως φαίνονται!

Unknown είπε...

καλά το Ε1,Ε2 και Γ, Δ τι είναι κουτάκια στο εξελ? ή μήπως κρύβεις την ανωνυμία της Γιώτας που είναι θεά ως συνήθως?! ;-)

mpoumpoula είπε...

ε τι να σου πω...δεν φτάνει που έχουν τον πόνο τους που όλοι τους τα κάνουν νταούλια να παντρευτούν εχουν και σένα να κυκλοφορείς με τις φωτό τους..."αυτές είναι"!!!
απαπαπαπα
τι σαι σύ παιδί μου????????

THE NIVA είπε...

είμαστε σίγουροι ότι η Γ και η Δ δεν είναι το ίδιο πρόσωπο;

geokalp είπε...

@the niva
σίγουρα!

geokalp είπε...

@mpoumpoula
ποτέ δεν ξέρεις...

EISVOLEAS είπε...

Συγχαίρω τον geokalp για το θάρρος του.Για την τόλμη που έδειξε να ακουμπήσει ένα θέμα ταμπού.

Ήταν καιρός αυτό το φλέγον θέμα να βγεί στην επιφάνεια.Έχω βέβαια τις αμφιβολίες μου για τα κίνητρα του blogger,αλλά τις ξεπερνώ.


Με απογοητεύουν οι αντιδράσεις.
Αντί να κοιτάμε το δάσος,κοιτάμε το δάχτυλο...Τοποθετηθείτε ladies and gentlemen,έχουμε θέμα εδώ.Έστω και από κόντρα είμαστε σε προφανή θέση για γκολ,ας μην χάσουμε την ευκαιρία!

Είναι προφανής η μετατόπιση του μ.ο ηλικίας που οι κυρίες έρχονται εις γάμου κοινωνία προς τα πάνω.
Ποίος φέρει το βάρος της ευθύνης;
-Η κακούργα η κοινωνία που τις βάζει σε τριπάκια καριέρας;
-Εμείς που είμαστε μαλάκες,αλλά δεν νομίζω να΄ναι αυτό.Από αρχαιοτάτων χρόνων μαλάκες ήμασταν.
-Εσείς που έχετε τα ψυχολαλά σας(κάτι σαν αέναη περίοδος)και δεν ξέρετε τι σας φταίει;

Τσουρουφλάνε τα ερωτήματα!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ????? Δεν μου εφταναν τα σχόλια του πατέρα μου ? τωρα θα έχω και των bloggers?? και των απανταχου ιντερνετικων ?

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πιστεύω ότι όλοι κρύβουμε ένα Party Animal μέσα μας.

Να καούν τα κάρβουνα και να πεθάνει ο Χάρος!

geokalp είπε...

@eisvoleas
χαίρομαι που διαβάζεις και ανάμεσα από τις λέξεις!
η δική μου απάντηση στο ερώτημα σου: μάλλον άγχος/ανασφάλεια/ξεβόλεμα αλλά και ίσως και αδυναμία ανάληψης ευθύνης..
όχι ότι δεν τα πέρασα ή δεν τα περνάω

@Ε2
μέχρι τώρα δεν είδα και κάνα τρελό σχόλιο...
ακόμα και ο eisvoleas το τοποθετεί κοινωνικά

@ip
μαζί σου!

boutsoukas είπε...

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς πάντως εγώ έχω έτοιμο "παιδί" για τη Γ.!!!!! Πότε θα ανηφορήσετε να θαυμάσετε τη Θεία Όλγα εν δράσει????

geokalp είπε...

ορίστε μας!!

Unknown είπε...

εγώ απάντησα με την στάση μου πάντως!

gk είπε...

Κάτι μου "μυρίζει" σε αυτό το ποστ...

Σε βλέπω κάτι σαν το Μπένυ Χιλ, να σε κηνυγούν ορδές από "Ανύπαντρες Θυγατέρες" με το που σκας μύτη σε δημόσιο χώρο.

Υ.Γ. Μου αρέσει που ενώ ξεμπρόστιασες κανονικά τις Ε2, Γ και Δ αναρτίζοντας κανονική αφίσα με τις φάτσες τους, είσαι και διακριτικός και δε δίνεις τα μικρά τους ονόματα ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

geokalp είπε...

@gk

στο βαθύτερο ερώτημα του eisvolea δεν τόλμησες να απαντήσεις...

Niemandsrose είπε...

στο ελλαδιστάν μετράει αλλιώς ο χρόνος και είναι γνωστό αυτό. για να πάρεις ας πούμε θέση δημόσιου υπαλλήλου πρέπει να περιμένεις να 35αρίσεις πρώτα. για να διεκπεραιωθεί μια δουλειά σου πρέπει σου πρέπει να έχεις χρόνο για κάψιμο. ΟΜΩΣ στα 30 σου -αδιόριστη, σε δουλειές του κ@%&ου, με συμβάσεις, ζώντας ακόμα στο πατρικό, και αυτοκίνητο με 76 άτοκες δόσεις για να αποπληρωθεί- είσαι ήδη μεγαλοκοπέλα που θα έπρεπε να έχει βάλει την κουλούρα, να έχει ανοίξει σπίτι,να έχει ξαμολήσει ήδη το δεύτερο τέκνο και να έχει συμπεθέρια, σόγια, λόγια και λαμόγια πάνω απ'το κεφάλι της.
δε σφάξανε!
;)

Jordan είπε...

" Μου αρέσει που ενώ ξεμπρόστιασες κανονικά τις Ε2, Γ και Δ αναρτίζοντας κανονική αφίσα με τις φάτσες τους, είσαι και διακριτικός και δε δίνεις τα μικρά τους ονόματα ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ"

ταδε εφη Γιωργος, αυτο ετοιμαζομουν να πω κι εγω χεχε...

(Με αυστηρο υφος):Για προσεξτε ολοι εσεις οι νιοπαντροι! Δεν φταιμε εμεις που βιαστηκατε να πανδρεφτειτε! Που θα πεις τα κοριτσια ανυπαντρες θυγατερες! "Κορες" σκετο, ειναι πιο σωστο πιο αρμονικο και πιο αρχαιοπρεπες. (και τους ανυπαντρους αντρες να τους λεμε αντιστοιχα Κουρους)

Unknown είπε...

Ο gk έπιασε το νόημα!
;-)

geokalp είπε...

@niemandsrose
εντό είναι Γελλάντα!

@jordan
γειά σου Jordan Κούρε!
αλλά νομίζω το θέμα δεν είναι η προσφώνηση...

Ανώνυμος είπε...

Οι περισσότερες,ροι βαριούνται ή καλύτερα δεν θέλουν να αποδεσμευτούν από την βολή τους, της βόλτες τους και τα ξενύχτια. Ένα σπιτικό θέλει δύο όχι έναν. Αν δεν κοιτούν να αποκατασταθούν, να κάτσουν σπίτι και να αγαπήσουν τον άντρα τους να θυσιάσουν κάποια πράγματα για να πάρουν κάποια άλλα, τότε καλύτερα άστο. Απλά θα φτάσουν 45, 50 χρονών και θα αγκομαχούν να έχουν μία παρέα να βγουν βόλτα. Η μόνες τους. Δυστυχώς υπάρχουν οικονομικές δυσκολίες αλλά και πότε δεν υπήρχαν. Η προηγούμενες γενιές δεν είχαν της βολές που έχουμε τώρα και όμως οι περισσότεροι ήταν πολύτεκνοι. Που οφείλεται αυτό? Ζητούμε πολλά από το εταίρο ήμισυ.

geokalp είπε...

ανύνυμε περιγράφεις μια πλευρά μόνο!
όχι ότι δεν είναι (κι) έτσι, αλλά υπάρχει και η περίπτωση των "ατυχιών", π.χ. να αλλάξεις πολή, τρόπο ζωής, να μην κάτσει ο αρραβώνας και άλλα πολλά!