Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Καλοί φίλοι

Μεγάλη χαρά ένοιωσα εχθές όταν επισκέφτηκα πολύ καλούς φίλους στο νέο τους σπίτι!

Ευτυχώς δεν τους είχαμε κάνει εμείς "ποδαρικό" - κανείς δεν ξέρει πως θα βγεί - και με ανακούφιση ανέβηκα στις σκάλες που οδηγούν στο διαμέρισμα τους, το οποίο βρίσκεται σε μια πολύ ήσυχη περιοχή στα Βριλήσια, κοντά στο ρέμα. Η ησυχία ήταν πράγματι εκπληκτική και τίποτε δεν την διέκοψε όσες ώρες είμασταν εκεί.

Το σπίτι περίπου 80 τ.μ. ικανό να καλύψει κάθε ανάγκη ενός σύγχρονου ζευγαριού ακόμα και στην περίπτωση που έχουν και ένα μωρό. Η κατασκευή του επίσης πολύ ανώτερη του τι συναντά κανείς στην αγορά, εξοπλισμένο και με air condition σε κάθε δωμάτιο. Μια πολύ καλή ευκαιρία που γεννήθηκε όταν οι ιδιοκτήτες του αποφάσισαν να αποκεντρωθούν.

Ακόμα πιο φανταστικό ήταν το σκηνικό στο υπόλοιπο οικόπεδο της πολυκατοικίας: δεν υπάρχει καν δρόμος μιας και είναι το τέλος αδιεξόδου και όσοι κατοικούν έχουν βγάλει παγκάκια, τραπεζάκια με καρέκλες αλλά μέχρι και μια ψησταριά όπου είμαι βέβαιος ότι προσφέρεται για τρομερά μεσημεριανά BBQ!!! Το σκόνη και το χώμα όμως δεν τα γλύτώνεις.

Οι φίλοι φροντίζουν για την επίπλωση της "φωλίτσας" τους και το σπίτι γενικά είχε αυτούς τους υπέροχους άδειους χώρους που υπομονετικά περιμένουν να δεχτούν τη νέα επίπλωση. Εμένα πάντως έτσι μου αρέσουν τα σπίτια: σχετικά άδεια και άνετα, ίσως για αυτό να καθυστερούσα να επιπλώσω το δικό μου...

Κάτσαμε μέχρι τα μεσάνυχτα. Όλες τις ώρες είχα αυτή την όμορφη αίσθηση του να προσεγγίζεις κάτι καινούριο, που δεν απόλαυσα όσο έπρεπε όταν ήμουν στην ίδια κατάσταση. Πάντως οι στιγμές με αποζημίωσαν και για αυτά που δεν είχα κρατήσει μέσα μου όσο έπρεπε.

Η βραδυά τελείωσε σχεδόν όταν κατάφερα να σπάσω το μοναδικό τασάκι του νέου σπιτιού:
- "Γούρι!Γούρι! σκεφτόμουν πως να το κάνω!" φώναξε ένας άλλος φίλος, πρωτο-επισκέπτης κι αυτός.
- "Καλύτερα!!! Δεν πειράζει, καλύτερα!" αναφώνησε κι ο "κύριος του σπιτιού".
Παρά το "γούρι" είχα μια μικρή αναστάτωση για αυτό που έγινε...

Και για να κλείσουμε, όπως λέμε με την γυναίκα μου:
"Παιδιά, τα καλύτερα έρχονται!!!"

1 σχόλιο:

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

σε ποιους πηγες ρε Χιπυ?
Τους ξέρω?
Παλι εκανες την ζημια σου!
Αντε γουρι!!Γουρι!